Saturday, December 31, 2011

Tahun dan Azam Baru

\
 SELAMAT TAHUN BARU 2012  


 tak terasa kita sudah sampai pada penghujung tahun dimana kita meninggalkan tahun 2011..biasanya di akhir tahun atau awal tahun baru ini kita saling memberikan ucapan semangat serta ucapan doa kepada teman-teman kepada saudara mahupun perkerja2 kat kolej tu, atau paling tidak ucapan tahun baru ini boleh kita pakai untuk status facebook ucapan selamat tahun baru, 




boooo tebaabooooww.....burrrrr




Ucapan Tahun Baru 2012
Semua nak bagi mesej-mesej Tahun Baru...Aku pon nak jugak bagi...


masa lalu adalah kenangan
hari ini adalah goresan
hari esok adalah harapan
selamat tahun baru 2011
selamat tinggal kenangan
selamat datang harapan


Bnyk knangan manis N pahit di 2011.Moga di 2012 ini kenangannya yg manis2 je..Berjaya selalu bwt smua. "Happy New Year 2012


Selamat tahun baru 2012
Semoga selalu dapat teman baru
Rezeki baru
Tapi bukan  pakwe baru!


tetttt tetttt tettttt…
terompet berbunyi
menandakan akhir tahun ini
selamat datang tahun baru…


B-egin with
L-ove in CHRIST
E-xpect blessing
S-hare goodness
S-hine like the sun
l-nspire everybody
N-ever forget that
G-OD is with u always


Happy New Year 2012



Buka Hati ada damai
buka mata ada terang
Buka kasih ada sukacita
Buka SMS ada ungkapan Happy New Year 2012
Semoga semua harapan yang tertunda boleh terwujud di tahun 2011 ini. Amin.

Tentu terus berganti
Terasa cepat sekali
Tentu kita terus sehati
Di tahun 2012 nanti
Selamat tahun 2012 sukses selalu

Wishing u SUNLIGHT in u’r heart
SUCCESS in u’r path
ANSWERS to u’r prayers..
HAPPINESS in u’r life..
SMILE in u’r face..

Happy New Year 2012
Every second passed,
every moment happened,
every action taken may joy
and blessing be with you.
Happy New Year 2012.

Satu saja ungkapan syukur yang dinaikkan kepadaNYA, nilainya melebihi rangkaian doa yang paling sempurna. Semoga kita semakin mengucapkan syukur di tahun baru, agar kasihNYA dapat slalu kita nikmati dalam ketulusan dan pengungkapan syukur. Kami sekeluarga mengucapkan Selamat Tahun Baru 1 Januari 2012 – Tuhan memberkati.

Oh my Dear., Forget ur Fear., Let all ur Dreams be Clear., Never put Tear, Please Hear., I want to tell one thing in ur Ear.., Wishing u a very Happy “NEW YEAR”!

hidup hanya sebentar
sebentar senang
sebentar sedih
sebentar banyak duit
sebentar nangis
sebentar ketawa
Eh, sebentar lagi ganti tahun
Met tahun baru ya

let sun bring you hope
let stars bring you rightness
let love bring you happiness
let my message bring you the dream come true
happy new year 2012
wish you all the best
BùKà HaT! dPt “CiNtA” BùKà TàñGàN dPt “PérSàHàBàT4ñ” Bùk4 m4t4 dpt “pém4ñd4ñg4ñ” bùk4 hp éh dpt “pés4ñ” bùk4 pés4ñ dpt ùç4p4ñ…’ MeT TAHuN BarU 2012  


Haaa dah cukup aku dah penat nak menaip ! So azam tahun baru aku
  • Nak menyelak buku sehari 1 page... *betul ke ni?? 
  • kurangkan gelak
  • Banyakkan berzikir : WAJIB
  • Yaahhh berjoging yoww...Jaga kesihatan nokkk....
  • Dan selebihnya hanya di dairi hatiku ini......




1 comment:

starzieti said...

happy new year. :)