Thursday, January 19, 2012

Perasaan yang kau abaikan

Malam ni adalah untuk aku membersihkan blog aku..Ya pembersihan sebab KEBERSIHAN ITU SEBAHAGIAN DARIPADA IMAN ! Bukan maksud aku blog aku kotor atau apa..Tak ada apa-apa pun..
Sah dah ! sah blog aku ni kene tukar ke blog jiwang..hihi...



Saat saya lemah hanya awak yg saya inginkan untuk memberi kekuatan 
saat saya sedang berduka hanya awak yg saya inginkan menumpang bahu untuk menangis
saat saya sedang kecewa hanya awak yg saya inginkan untuk mengubati luka di dalam hati...

saat saya sedang gembira, awak lah orang PERTAMA saya ingin berkongsi
saat saya sedang ketawa awaklah orang yang saya ingin ketawa BERSAMA
saat saya sedang tersenyum awaklah yang saya mahukan untuk MELAKUKAN demikian

Terima Kasih sebab awak pernah ada untuk memberi kekuatan untuk saya
Terima Kasih sebab awak pernah lapkan air mata saya ketika saya tengah menangis
Terima Kasih juga sebab awak lah RACUN dan MADU 

jangan berjanji untuk sentiasa ada untuk saya
tapi BERUSAHALAH untuk sentiasa ada untuk saya

jangan berjanji untuk setia dengan saya 
tapi BERUSAHALAH untuk tetapkan hati awak cuma ada saya



jangan berjanji untuk sehidup semati dengan saya
tapi BERUSAHALAH untuk terus bersama dengan saya

jangan berjanji untuk tidak tinggalkan saya
tapi BERUSAHALAH untuk kekal bersama dengan saya

kerana bila awak berjanji dan awak tidak menepati
saat itulah saya akan sangat TERLUKA yang sakit sangat

1 comment:

*Gebangza Gurlz* said...

mngkin dia bkn yg terbaik..
ramai yg lagi layak untuk k0..
sabar je lh ye :)