Monday, November 14, 2011

Ku harap cinta

Kelas dah pon mula tadi pagi-pagi lagi aku dah bangun sebab kelas pukul 8 pagi..Tak payah cakap la kan memang malas gila nak pergi kelas sebab awal sangat.. awal ke?? Tapi yang penting aku memang tak suka dengan jadual sem ni sebab pack sangat aku sangat-sangat tension dan rasa nak cabut satu demi satu helaian rambut aku sebab toink toink toink bila tengok jadual sem ni..Lagi-lagi bila diorang cakap sem ni akan ada short sem..Orang lain perabih masa cuti berbulan nanti kos aku cuti berminggu je...

Ok takpe nasib baik kejap je aku belajar..Yelaaa aku kan future cikgu insyaAllah so tu yang kejap je kos Perguruan..hehehhehe... Alhamdulillah

Actually aku nak kongsi lagu ni..Aku memang suka layan lagu ni..merundum kan jiwa bila dengar...





Ya Allah lagu ni betul-betul menggendang jiwa aku..
tengok lagu pon dah tahu kan apa perasaan aku sekarang???
aku tak tahu kenapa menjak-menjak ni aku nak nangis je lepas tu sebelum tidur aku mesti akan layan lagu-lagu jiwang






aku banyak mendiamkan diri dah tak banyak gelak dah pon sekarang ni...
hmmmmm aku pon tak tahu la kenapa
yang penting aku tahu sekrang ni aku sangat-sangat sedih...
mungkin mengharapkan sesuatu bernama cinta
aku takut sang cinta itu adalah cinta yg sia-sia..
Ya Allah jauhkan aku daripada cinta yg sia-sia...
TABAHKAN AKU !!


No comments: