Saturday, March 31, 2012

yang terindah


Cuba kita bayangkan kalau suami kita nyanyikan lagu yang special untuk kita..
Lagi-lagi apabila dia ingat sesuatu tarikh dan 
dia buat suatu kejutan untuk kita..
Ya Allah...
Hanya Allah Maha Mengetahui apa yang ada dalam hati ini....

Cemburu di hati ini untuk dicintai disayangi apatah lagi dirindui seperti orang lain terutamanya seorang gadis yang sah menjadi isteri untuk sang suami....

Ya aku inginkan sebuah mahligai cinta yang dibina 
oleh sang suami dan sang isteri...
Aku menagihkan cinta dari seorang suami...

Aku ingin menjadi seorang wanita solehah kemudian aku ingin 
menjadi isteri yang solehah buatmu sayang wahai suamiku...
Aku ingin menjadi ibu yang baik dan 
pandai mendidik kepada zuriatmu sayang wahai suamiku,..

Ya Allah....
Kau anugerahkan la aku suami yang menyayangi keluargaku dan mencintai agama yg ada padaku bukan lah menilai pada paras rupaku...


Ya Allah..
kau panjangkan lah umur suamiku untuk kami sama-sama melayari kehidupan yang kan datang untuk mencari keredhaan-Mu....

Ya Allah....
Aku terima siapa pun dan apa pun kekurangan suamiku...
Aku terlalu mencintai suamiku hingga ke syurga....
Amin Ya Rabbal'alamin....

No comments: