Wednesday, October 19, 2011

SEDIH LAGI

Tengok titile pon dah tahu kan entri aku kali ini..Nak sesedih.. Ye! sesedih itu peneman aku hari ini...heheheh
Eh actually aku nak share satu lagu ni..Dulu aku tak berapa sangat nak layan lagu ni dengar2 macam tu je lagu ni...

pernah kau tahu...??

Tapi sekarang ni aku lebih suka layan lagu dan hayati lirik2..Bagi aku dengar lagu peneman aku ketika aku tengah sedih..Dan lagi satu faham aku dan menyampaikan perasaan kita...

Ye sebenarnya aku ni sentimental woww ! HAHAHA abaikan ok! jejom layan lagu ni yang KENA DENGAN SITUASI AKU ! (0_0)





Usah kau berpura

Di sebalik kata
Kerana ku tahu siapa diriku




Tak perlu merayu

Dengan pujukanmu
Biarkanlah saja semuanya pergi




Cukuplah sekali

Kau menghiris hati
Menghancurkan kasih
Yang telah lama terbina




Seandainya masih

Ada cinta lagi
Lupakan oh sayang
Hasrat dan perasaanmu




( korus 1 )

Rindu nan membara
Nyala dan membelai jiwa
Tiada berteman
Sepinya berpanjangan




( korus 2 )

Resah dan gelora
Jadi sahabat derita
Berakhirlah sandiwara
Kisah dusta dan dilema
Pintaku semoga kau sedar
Kesilapanmu




Kini hanya duka

Bersulamkan pasrah
Titis airmata
Tak lagi bererti




Namun di hatiku

Terukir namamu
Menjadi memori
Kekalnya abadi


No comments: